Politica de confidențialitate

1. Introducere

Site-ul nostru, https://cleaning-time.ro  (denumit în continuare „site-ul web”) utilizează cookie-uri și alte tehnologii conexe (pentru comoditate, toate tehnologiile sunt denumite „cookie-uri”). Cookie-urile sunt plasate și de terți pe care i-am angajat. În documentul de mai jos vă informăm despre utilizarea cookie-urilor pe site-ul nostru web.

2. Politica de cookie-uri și consimțământul dvs

→ Politica cookies

3. Drepturile dumneavoastră cu privire la datele cu caracter personal

Aveți următoarele drepturi cu privire la datele dvs. personale:

  • Aveți dreptul să știți de ce sunt necesare datele dvs. personale, ce se va întâmpla cu acestea și cât timp vor fi păstrate.

  • Dreptul de acces: Aveți dreptul de a accesa datele dvs. personale care sunt cunoscute de noi.

  • Dreptul la rectificare: aveți dreptul de a completa, corecta, șterge sau bloca datele dvs. personale ori de câte ori doriți.

  • Dacă ne dați consimțământul pentru a prelucra datele dvs., aveți dreptul de a revoca consimțământul respectiv și de a vă șterge datele personale.

  • Dreptul de a vă transfera datele: aveți dreptul să solicitați toate datele dvs. personale de la operator și să le transferați în întregime către alt operator.

  • Dreptul de a obiecta: vă puteți opune prelucrării datelor dumneavoastră. Respectăm acest lucru, cu excepția cazului în care există motive justificate pentru prelucrare.

Pentru exercitarea acestor drepturi, vă rugăm să ne contactați. Vă rugăm să consultați detaliile de contact din partea de jos a acestei politici privind cookie-urile. Dacă aveți o reclamație cu privire la modul în care gestionăm datele dvs., am dori să aflăm de la dvs., dar aveți și dreptul de a trimite o reclamație la autoritatea de supraveghere (Autoritatea pentru protecția datelor).

4. Activarea / dezactivarea și ștergerea cookie-urilor

Puteți utiliza browserul dvs. de internet pentru a șterge automat sau manual cookie-urile. De asemenea, puteți specifica faptul că anumite cookie-uri nu pot fi plasate. O altă opțiune este să modificați setările browserului dvs. de internet, astfel încât să primiți un mesaj de fiecare dată când este plasat un cookie. Pentru mai multe informații despre aceste opțiuni, vă rugăm să consultați instrucțiunile din secțiunea Ajutor a browserului dvs.

Vă rugăm să rețineți că site-ul nostru web nu poate funcționa corect dacă toate cookie-urile sunt dezactivate. Dacă ștergeți cookie-urile din browserul dvs., acestea vor fi plasate din nou după consimțământul dvs. atunci când vizitați din nou site-urile noastre web.

5 Detalii de contact

Pentru întrebări și / sau comentarii despre politica noastră privind cookie-urile și această declarație, vă rugăm să ne contactați utilizând următoarele detalii de contact:

Hofmann Cleaning SRL
Str. Morii, nr 75, Crivăţ, Călărași
Romania
Website: https://cleaning-time.ro
Email: mihai@cleaning-time.ro
Phone number: 0729 06 20 60

Această politică privind cookie-urile a fost sincronizată cu cookiedatabase.org  pe 12 ianuarie 2021

SimplyBook.me ltd Politica de confidențialitate conform cu noile reglementări GDPR ale UE - sistemul nostru de programări

1. Introducere

SimplyBook.me Ltd, oferă un sistem de programare și programare, care are multe caracteristici suplimentare, cum ar fi sistemul de promovare și marketing, sistemul de vânzări și sistemul de contact cu clienții.

Dacă nu sunteți de acord cu această politică, nu accesați sau nu utilizați Serviciile noastre și nu interacționați cu niciun alt aspect al afacerii noastre.

1.1 Ne angajăm să protejăm confidențialitatea vizitatorilor site-ului nostru și a utilizatorilor de sistem care se înregistrează ca utilizatori ai sistemului nostru. Consultați Acordul de prelucrare a datelor pentru detalii despre relația noastră ca procesator și operator cu privire la persoanele vizate ale operatorului.

1.2 Această politică se aplică atunci când acționăm ca operator de date în ceea ce privește datele personale ale vizitatorilor site-ului nostru web și ale utilizatorilor de sistem; cu alte cuvinte, atunci când stabilim scopurile și mijloacele de prelucrare a acestor date cu caracter personal.

1.3 Vă vom cere să consimțiți la utilizarea cookie-urilor în conformitate cu termenii acestei politici atunci când vizitați site-ul nostru web.

1.4 Site-ul nostru web încorporează controale de confidențialitate care afectează modul în care vom prelucra datele dvs. personale. La înscrierea ca utilizator de sistem, vi se vor solicita informații despre afacerea dvs. Puteți în orice moment, accesați Setările sistemului și alegeți să ștergeți sistemul, apoi toate datele dvs. și toate informațiile clientului dvs. vor fi șterse de pe serverele noastre în termen de 30 de zile.

1.5 În această politică, „noi”, „noi” și „noastre” se referă la SimplyBook.me ltd. (Str. Karaiskaki 21, Oasis Center, 3032 Limassol, Cipru)

1.6 În această politică, „clienți” se referă la „clienți”, „studenți”, „pacienți” sau oricine face o rezervare cu un utilizator al sistemului.

1.7 În această politică, „sistemul” se referă la soluția de rezervare a rezervărilor oferită de SimplyBook.me ltd.

2. Cum utilizăm datele dvs. personale

2.1 În această secțiune 2 am stabilit:

  • (a) categoriile generale de date cu caracter personal pe care le putem prelucra;

  • (b) în cazul datelor cu caracter personal pe care nu le-am obținut direct de la dvs., sursa și categoriile specifice ale acelor date;

  • (c) scopurile pentru care putem prelucra date cu caracter personal; și

  • (d) temeiul juridic al prelucrării.

2.2 Putem prelucra date despre utilizarea dvs. de către site-ul și sistemul nostru („ date de utilizare ”). Datele de utilizare pot include informațiile companiei dvs., adresa dvs. IP, locația geografică, tipul și versiunea browserului, sistemul de operare, sursa de recomandare, durata vizitei, vizualizările de pagină și căile de navigare a site-ului web, precum și informații despre calendarul, frecvența și modelul utilizarea sistemului dvs. Sursa datelor de utilizare este sistemul de urmărire analitică, cum ar fi Google Analytics și altele similare. Aceste date de utilizare pot fi procesate pentru a înțelege un comportament mai bun al utilizatorului, pentru a ne ajuta să îmbunătățim sistemul și pentru a comunica cu utilizatorii noștri cu indicii de utilizare. Baza legală pentru această prelucrare este interesele noastre legitime, și anume monitorizarea și îmbunătățirea site-ului nostru web, a sistemului, a serviciului pentru clienți și a serviciilor de sistem.

2.3 Colectăm informații despre dvs. atunci când vă înregistrați pentru un cont, vă creați sau modificați profilul, setați preferințele, vă înscrieți sau efectuați achiziții prin intermediul sistemului. De exemplu, vă furnizați informațiile de contact atunci când vă înregistrați pentru sistem. De asemenea, aveți opțiunea de a adăuga o fotografie de profil, o biografie și alte detalii la informațiile de profil pentru a fi afișate în profilul furnizorului dvs. de servicii sau în profilul companiei dvs. cu sistemul nostru, astfel încât clienții dvs. să poată rezerva servicii cu dvs. Urmărim preferințele dvs. atunci când selectați setările. Este posibil să procesăm „ datele contului dvs.”". Datele contului pot fi prelucrate în scopul operării site-ului nostru web, furnizării serviciilor noastre, asigurării securității site-ului și serviciilor noastre, menținerea copiilor de rezervă ale bazelor noastre de date și utilizate pentru comunicarea cu dvs. Baza legală a acestei prelucrări este pentru a vă putea oferi serviciile noastre de sistem, astfel încât să vă puteți afișa informațiile și să vindeți servicii și produse.

2.4 Putem procesa informațiile dvs. incluse în profilul companiei dvs. în sistemul nostru. („ informații despre companie ”). Datele profilului pot include numele, adresa, numărul de telefon, adresa de e-mail, pozele de profil și alte detalii pe care le adăugați la profilul dvs. Datele profilului pot fi procesate în scopul de a vă permite utilizarea site-ului și serviciilor noastre. Aceste informații sunt disponibile pe site-ul de rezervare al utilizatorului, furnizat de noi, pe un widget care poate fi inserat pe propriul site sau pe Facebook. De asemenea, poate fi pus la dispoziție pe site-urile noastre de directoare unde sunt afișați toți utilizatorii de sistem, cu excepția cazului în care optează în mod specific să nu fie afișați acolo. Baza legală a acestei prelucrări este de a permite funcționarea corectă a sistemului și a serviciilor.

2.5 Putem prelucra datele personale ale furnizorului care sunt furnizate în timpul utilizării serviciilor noastre „date despre furnizorii de servicii”. Datele furnizorului pot include numele furnizorului, adresa, numărul de telefon, adresa de e-mail, imaginile de profil și alte detalii care se adaugă la profilul furnizorului. Sursa datelor furnizorului de servicii sunteți dvs., angajatorul dvs. sau utilizatorul care configurează sistemul în scopurile sale personale sau de companie. Datele furnizorilor de servicii pot fi prelucrate în scopul operării sistemului, astfel încât clienții să poată rezerva în mod eficient întâlniri online cu furnizorii și să găsească și să selecteze furnizorii de care au nevoie. Aceste informații sunt disponibile pe site-ul de rezervare al utilizatorului, furnizat de noi, pe un widget care poate fi inserat pe propriul site sau pe Facebook. Poate fi, de asemenea, disponibil pe site-urile noastre de director, unde sunt afișați toți utilizatorii de sistem, cu excepția cazului în care optează în mod specific să nu fie afișați acolo.

2.6 Putem procesa informațiile pe care le creați pentru serviciile dvs. rezervabile, produse de vânzare, promoții sau ca informații despre companie („ date de publicare ”). Datele de publicare pot fi procesate în scopul de a permite procesarea sistemului dvs. în scopul operării sistemului, astfel încât clienții să poată rezerva în mod eficient programări online și să cumpere produse și să citească despre afacerea dvs. și oferta de servicii. Baza legală a acestei prelucrări este de a permite funcționarea corectă a sistemului și a serviciilor.

2.7 Putem procesa informațiile conținute în orice anchetă pe care ni-o trimiteți prin e-mail sau asistență live cu privire la sistem și la serviciile noastre „ date de anchetă ”. Datele anchetei pot fi procesate în scopul analizei problemelor utilizatorilor noștri și pentru îmbunătățirea sistemului nostru.

2.8 Putem procesa informații referitoare la tranzacții, inclusiv achiziții de bunuri și servicii, pe care le introduceți la noi și / sau prin intermediul „ datelor tranzacțiilor ” site-ului nostru web . Datele tranzacției pot include datele dvs. de contact și detaliile tranzacției. Datele tranzacției pot fi prelucrate în scopul furnizării bunurilor și serviciilor achiziționate și păstrării unei evidențe corespunzătoare a tranzacțiilor respective. Baza legală pentru această prelucrare este cerințele legale pentru practici contabile adecvate.

2.9 Putem procesa informațiile pe care ni le furnizați în scopul abonării la notificările noastre prin e-mail și / sau la buletinele informative „ date de notificare ”. Datele de notificare pot fi procesate în scopul de a vă trimite notificările și / sau buletinele informative relevante. Baza legală pentru această prelucrare este consimțământul dat pentru a primi această comunicare.

2.10 Putem procesa informațiile conținute sau referitoare la orice comunicare pe care ne-o trimiteți „ date de corespondență ”. Datele de corespondență pot fi prelucrate în scopul comunicării cu dvs. și al evidenței. Baza legală a acestei prelucrări o reprezintă interesele noastre legitime, și anume administrarea corectă a site-ului nostru web și a afacerilor noastre și comunicări cu utilizatorii.

2.11 Putem prelucra oricare dintre datele dvs. cu caracter personal identificate în această politică, acolo unde este necesar pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea revendicărilor legale, fie în cadrul unei proceduri judiciare, fie în cadrul unei proceduri administrative sau extrajudiciare. Baza legală pentru această prelucrare este interesele noastre legitime, și anume protejarea și afirmarea drepturilor noastre legale, drepturile dvs. legale și drepturile legale ale altora.

2.12 Putem prelucra oricare dintre datele dvs. cu caracter personal identificate în această politică, acolo unde este necesar, în scopul obținerii sau menținerii acoperirii asigurării, gestionării riscurilor sau obținerea de sfaturi profesionale. Baza legală a acestei prelucrări este interesele noastre legitime, și anume protecția adecvată a afacerii noastre împotriva riscurilor.

2.13 În plus față de scopurile specifice pentru care putem prelucra datele dvs. cu caracter personal stabilite în această secțiune 2, putem prelucra oricare dintre datele dvs. cu caracter personal atunci când o astfel de prelucrare este necesară pentru respectarea unei obligații legale la care suntem supuși sau în pentru a vă proteja interesele vitale sau interesele vitale ale altei persoane fizice.

2.14 Nu ne furnizați datele personale ale altei persoane, decât cu acordul lor corespunzător.

3. Furnizarea de date cu caracter personal altora

3.1 Putem dezvălui datele dvs. personale oricărui membru al grupului nostru de companii, aceasta înseamnă filialele noastre, personalul contractorului de lucru cu normă întreagă, cum ar fi asistența live, holdingul nostru final și toate filialele sale, în măsura în care este rezonabil necesar în acest scop și pe bazele legale, stabilite în această politică

3.2 Putem dezvălui datele dvs. personale asigurătorilor și / sau consilierilor noștri profesioniști în măsura în care este în mod rezonabil necesar în scopul obținerii sau menținerii acoperirii asigurării, gestionării riscurilor, obținerii de consiliere profesională sau stabilirii, exercitării sau apărării revendicărilor legale, fie în instanță procedură administrativă sau extrajudiciară.

3.3 Tranzacțiile financiare referitoare la site-ul și serviciile noastre sunt gestionate de furnizorii noștri de servicii de plată, [Paymentwall, PayPal]. Vom împărtăși datele tranzacțiilor cu furnizorii noștri de servicii de plată numai în măsura necesară procesării plăților dvs., rambursării acestor plăți și gestionării reclamațiilor și întrebărilor referitoare la astfel de plăți și rambursări.

3.4 Dacă ați fost de acord să primiți propuneri de la parteneri, putem dezvălui datele dvs. de solicitare unuia sau mai multor furnizori terți selectați de bunuri și servicii, permițându-le să vă contacteze, astfel încât să vă poată oferi, comercializa și vinde bunuri relevante și / sau servicii. Fiecare astfel de terț va acționa ca un operator de date în raport cu datele de anchetă pe care i le furnizăm; și la contactarea dvs., fiecare astfel de terț vă va furniza o copie a propriei politici de confidențialitate, care va reglementa utilizarea de către terță parte a datelor dvs. personale.

3.5 În plus față de dezvăluirile specifice de date cu caracter personal stabilite în această secțiune 3, putem dezvălui datele dvs. cu caracter personal atunci când o astfel de divulgare este necesară pentru respectarea unei obligații legale la care suntem supuși sau pentru a vă proteja interesele vitale interese vitale ale altei persoane fizice. [Putem, de asemenea, să vă dezvăluim datele dvs. cu caracter personal atunci când o astfel de dezvăluire este necesară pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea cererilor legale, fie în cadrul unei proceduri judiciare, fie într-o procedură administrativă sau extrajudiciară.

4. Transferuri internaționale de date cu caracter personal

4.1 În această secțiune 4, oferim informații despre circumstanțele în care datele dvs. personale pot fi transferate în țări din afara Spațiului Economic European (SEE). Rețineți că Google, Facebook și Paypal pot stoca date în SUA. Dar în conformitate cu acordul scutului de confidențialitate.
Vedeți mai multe despre asta aici: privacyshield.gov.

4.2 Noi și celelalte companii ale grupului nostru și contractori fixi avem birouri și facilități în Islanda, Cipru și Ucraina. Comisia Europeană a luat o „decizie de adecvare” cu privire la legile privind protecția datelor din Islanda și Cipru. Transferurile către fiecare dintre aceste țări vor fi protejate prin măsuri de protecție adecvate, și anume prin utilizarea unor clauze standard de protecție a datelor adoptate sau aprobate de Comisia Europeană. Nu are loc niciun transfer de date către Ucraina în afară de comunicarea dvs. în sistemul de asistență LiveAgent cu întrebări legate de asistență. Aceste date sunt stocate pe serverele LiveAgent din UE. Citiți mai multe despre confidențialitatea LiveAgent aici: https://www.ladesk.com/security-privacy-policy . Puteți acorda personalului de asistență live acces limitat o singură dată la sistemul dvs., pentru a vă ajuta cu problemele, acordându-le în mod specific o cheie de acces.

4.3 Facilitățile de găzduire pentru sistemul nostru sunt situate în Franța cu OVH; Serverele Amazon și Google Cloud, cu sediul în UE, sunt utilizate pentru backup-uri. Directorul nostru Booking.Page  este găzduit în Canada cu OVH; când permiteți publicarea informațiilor despre companie, a datelor furnizorului de servicii și a datelor de publicare, inclusiv recenzii ale companiei în directorul Booking.Page, vă dați consimțământul explicit pentru a transfera aceste date în afara SEE.
Citiți mai multe despre standardele de securitate OVH aici: https://www.ovh.com/world/about-us/security.xml
Serverele noastre de e-mail sunt situate în Marea Britanie cu Linode. Citiți mai multe despre securitatea Linode aici: https://www.linode.com/security  .
Platformele noastre de mesagerie sunt Nexmo, Sendinblue și Google
https://www.nexmo.com/privacy-policy/
https://www.sendinblue.com/legal/privacypolicy
https://privacy.google.com/

Pentru statistici și analize folosim Google Analytics, Hotjar, Piwik (găzduit automat în Franța).

Nu folosim acest software pentru a obține date personale sau pentru a le raporta direct la utilizatorii sistemului nostru. Aceasta este utilizată doar pentru a ne oferi o imagine de ansamblu asupra modului în care vizitatorii interacționează cu sistemul nostru, astfel încât să îl putem îmbunătăți.

Pentru comunicarea utilizatorului legată de utilizarea sistemului, folosim o versiune găzduită de sine a instrumentelor de automatizare a marketingului pentru a evita accesul extern la datele utilizatorului nostru. Acest lucru ne permite să urmărim acțiunea utilizatorului în cadrul sistemului SimplyBook.me și să trimitem mesaje de e-mail și sistem adecvate pentru a ajuta la utilizarea sistemului SimplyBook.me. Această urmărire și comunicare este utilizată numai în cazurile în care utilizatorii ne-au permis să comunicăm cu ei, bifând caseta de comunicare de marketing în timpul înscrierii.

Permitem utilizatorilor să activeze roboții de chat. Înțelegeți că clienții nu sunt rugați să accepte Termeni și condiții și nici politica de confidențialitate atunci când fac rezervări prin intermediul acestor instrumente. Dacă nu vă simțiți confortabil cu acest lucru sau credeți că acest lucru nu este conform legilor și reglementărilor din țara dvs. sau pentru clienții dvs., nu ar trebui să utilizați aceste instrumente pentru a accepta rezervări.

Pentru roboții de chat text care acceptă rezervări, folosim fluxul de dialog Google și Facebook. Consultați declarația de confidențialitate Google aici: https://cloud.google.com/security/gdpr  . Consultați informațiile de confidențialitate Facebook aici: https://www.facebook.com/business/news/facebooks-commitment-to-data-protection-and-privacy-in-compliance-with-the-gdpr

Pentru roboții de chat vocal, folosim dialog dialog Google și Twilio. Consultați declarația de confidențialitate Google aici: https://cloud.google.com/security/gdpr  . Consultați politica de confidențialitate Twilio aici: https://www.twilio.com/legal/privacy  .

De asemenea, folosim următorul sistem auxiliar: Google Fonts, Google Charts, Google Maps și Maxmind pentru a crea date despre locație pentru a vă ajuta să vă înscrieți și pentru a vă facilita afișarea ca furnizor de servicii sau companie pe o hartă. Aceste informații sunt disponibile în general pentru clienți, cu excepția cazului în care acestea sunt dezactivate în setări. Atunci adresa sau harta nu sunt afișate clienților pe site-ul de rezervare sau în director. Aceste sisteme externe nu stochează date personale care vă pot fi recunoscute.

4.4. Pentru a procesa plățile cu cardul de credit, folosim PayPal sau SafeCharge.
Nu avem acces la numerele cardului dvs. de credit la niciunul dintre aceste sisteme. În Paypal, numele dvs. și adresa de e-mail paypal sunt stocate împreună cu numele articolului achiziționat. Vedeți mai multe despre politica de confidențialitate PayPal aici: https://www.paypal.com/uk/webapps/mpp/ua/privacy-prev  și despre confidențialitatea SafeCharge aici: https://www.safecharge.com/privacy-policy/  .

Datele de plată se încadrează în general în reglementările contabile și de salvgardare bancară și trebuie stocate timp de 5-10 ani la procesatorii de plăți.

4.5 Software de
contabilitate Utilizăm sistemul de contabilitate Notando și îl rulăm pe propriile noastre servere dedicate, găzduite în UE. Păstrăm toate datele de facturare care conțin achizițiile, numele, adresa și e-mailul dvs. Aceste date de facturare trebuie stocate obligatoriu timp de 7 ani pentru autoritățile fiscale din cauza legislației naționale și, prin urmare, nu pot fi șterse la cererea utilizatorului.

4.6 Recunoașteți că datele personale pe care le trimiteți spre publicare prin sistemul sau serviciile noastre despre dvs., compania dvs., furnizorii de servicii, produse, promoții, servicii sau lucruri conexe pot fi disponibile, prin internet, în întreaga lume. Nu putem preveni utilizarea (sau utilizarea abuzivă) a unor astfel de date personale de către alții.

4.7 Software de semnătură electronică
Pentru a semna acordul controlorului procesorului, folosim un software numit esigngenie.com, cu sediul în SUA, astfel încât datele referitoare la contractul GDPR pot fi transferate în SUA. Există mai multe informații despre măsurile de securitate aici: https://www.esigngenie.com/security,  iar politica lor de confidențialitate poate fi găsită aici: https://www.esigngenie.com/privacy-policy  .

5. Păstrarea și ștergerea datelor cu caracter personal

5.1 Această secțiune 5 stabilește politicile și procedura noastră de păstrare a datelor, care sunt concepute pentru a ne asigura că respectăm obligațiile noastre legale în ceea ce privește păstrarea și ștergerea datelor cu caracter personal.

5.2 Datele cu caracter personal pe care le prelucrăm în orice scop sau scopuri nu vor fi păstrate mai mult decât este necesar în acest scop sau în scopurile respective.

5.3 Vom păstra datele dvs. personale după cum urmează:
Toate datele personale despre dvs., compania dvs., furnizorii de servicii, produsele, promoțiile, serviciile sau lucrurile conexe care au fost stocate în sistemul nostru vor fi păstrate atât timp cât rămâneți utilizator al nostru sistem. Puteți edita aceste date în orice moment și puteți solicita ștergerea anulând utilizarea sistemului. Deoarece păstrăm copii de siguranță ale tuturor bazelor de date timp de până la 30 de zile, aceste date pot exista în continuare timp de până la 30 de zile pe serverele noastre, moment în care sunt șterse.

5.2 Fără a aduce atingere celorlalte prevederi ale acestei secțiuni 5, putem păstra datele dvs. cu caracter personal atunci când o astfel de păstrare este necesară pentru respectarea unei obligații legale la care suntem supuși, cum ar fi legile contabile, sau pentru a vă proteja interesele vitale sau interesele vitale a altei persoane fizice.

6. Modificări

6.1 Putem actualiza din când în când această politică publicând o nouă versiune pe site-ul nostru web.

6.2 Ar trebui să verificați ocazional această pagină pentru a vă asigura că sunteți mulțumit de orice modificare a acestei politici.

6.3 Vă putem notifica modificările aduse acestei politici prin e-mail sau prin sistemul de mesagerie privată de pe site-ul nostru web.

7. Drepturile dumneavoastră

7.1 În această secțiune 7, am rezumat drepturile pe care le aveți în conformitate cu legea privind protecția datelor. Unele dintre drepturi sunt complexe și nu toate detaliile au fost incluse în rezumatele noastre. În consecință, ar trebui să citiți legile și îndrumările relevante de la autoritățile de reglementare pentru o explicație completă a acestor drepturi.

7.2 Drepturile dvs. principale în temeiul legii privind protecția datelor sunt:

  • dreptul de acces;

  • dreptul la rectificare;

  • dreptul la ștergere;

  • dreptul de a restricționa prelucrarea;

  • dreptul de a obiecta la prelucrare;

  • dreptul la portabilitatea datelor;

  • dreptul de a depune plângere la o autoritate de supraveghere; și

  • dreptul de a retrage consimțământul.

7.3 În sistemul SimplyBook.me există 3 grupuri de date cu caracter personal.

  • Date despre companie, care în anumite circumstanțe pot fi date cu caracter personal ale furnizorului de servicii, dacă acesta este înregistrat ca companie.

  • Date despre utilizatori, furnizori de servicii, care sunt date referitoare la persoanele care furnizează servicii în numele Companiei sau Persoanei înregistrate ca companie.

  • Clienții, care sunt cei care rezervă servicii și cumpără articole de la companie și furnizori de servicii.

7.4 Accesul la fiecare dintre aceste informații și la fiecare persoană legată de fiecare grup este ușor disponibil în interiorul sistemului pentru utilizatorii autorizați. Datele pot fi actualizate, șterse și exportate într-un format JSON construit pentru persoanele vizate care solicită acest lucru.

7.5 Clienții utilizatorilor de sistem au, de asemenea, acces ușor disponibil la toate datele lor personale, fie prin autentificare, fie prin link. Dacă doresc să-și șteargă informațiile, trebuie să contacteze controlorul care are instrumentele necesare pentru a face acest lucru.

8. Despre cookie-uri

8.1 Un cookie este un fișier care conține un identificator (un șir de litere și numere) care este trimis de un server web către un browser web și este stocat de browser. Identificatorul este apoi trimis înapoi la server de fiecare dată când browserul solicită o pagină de la server.

8.2 Cookie-urile pot fi cookie-uri „persistente” sau cookie-uri „de sesiune”: un cookie persistent va fi stocat de un browser web și va rămâne valabil până la data de expirare stabilită, cu excepția cazului în care ștergerea de către utilizator înainte de data de expirare; un cookie de sesiune, pe de altă parte, va expira la sfârșitul sesiunii de utilizator, când browserul web este închis.

8.3 Cookie-urile nu conțin de obicei nicio informație care identifică personal un utilizator, însă informațiile personale pe care le stocăm despre dvs. pot fi legate de informațiile stocate și obținute din cookie-uri.

9. Cookie-uri pe care le folosim

9.1 Folosim cookie-uri în următoarele scopuri:

  • (a) autentificare - folosim cookie-uri pentru a vă identifica atunci când vizitați site-ul nostru web și pe măsură ce navigați pe site-ul nostru web;

  • (b) stare - folosim cookie-uri pentru a ne ajuta să stabilim dacă sunteți conectat la site-ul nostru web;

  • (c) publicitate - folosim cookie-uri pentru a ne ajuta să afișăm reclame care vor fi relevante pentru dvs. cookie-urile utilizate în acest scop sunt: ​​adroll, facebook, google adwords, adsense;

  • (d) analiză - putem folosi cookie-uri pentru a ne ajuta să analizăm utilizarea și performanța site-ului și serviciilor noastre. cookie-urile care pot fi utilizate în acest scop sunt: ​​hotjar (consultați mai multe despre angajamentul legal Hotjar aici: https://www.hotjar.com/legal/compliance/gdpr-commitment  ) și Google Optimize, (consultați mai multe despre politica de confidențialitate Google aici: https://policies.google.com/privacy  );

  • (e) consimțământ - folosim cookie-uri pentru a stoca preferințele dvs. în legătură cu utilizarea cookie-urilor mai general.

     

10. Cookie-urile utilizate de furnizorii noștri de servicii

10.1 Furnizorii noștri de servicii utilizează cookie-uri, iar aceste cookie-uri pot fi stocate pe computerul dvs. atunci când vizitați site-ul nostru web.

10.2 Folosim Google Analytics pentru a analiza utilizarea site-ului nostru web. Google Analytics colectează informații despre utilizarea site-ului web prin intermediul cookie-urilor. Informațiile colectate referitoare la site-ul nostru web sunt utilizate pentru a crea rapoarte despre utilizarea site-ului nostru web. Politica de confidențialitate Google este disponibilă la: https://www.google.com/policies/privacy  .

10.3 Utilizăm poate folosi Adroll din când în când pentru a afișa reclame de retargeting vizitatorilor. Acest serviciu folosește cookie-uri pentru urmărirea vizitatorilor, astfel încât anunțurile relevante să poată fi publicate pe site-urile pe care le vizitați. Puteți vizualiza politica de confidențialitate a Adroll aici: http://www.adrollgroup.com/privacy  .

10.4 Folosim reclame Facebook pentru a face publicitate reclame relevante de la noi pentru vizitatorii site-ului nostru. Un cookie de la Facebook este utilizat pentru a plasa reclame de la noi pe paginile de Facebook pe care le vizitați. Politica de confidențialitate Facebook este disponibilă la: https://www.facebook.com/legal/FB_Work_Privacy  .

11. Gestionarea cookie-urilor

11.1 Majoritatea browserelor vă permit să refuzați acceptarea cookie-urilor și ștergerea cookie-urilor. Metodele pentru a face acest lucru variază de la browser la browser și de la versiune la versiune. Cu toate acestea, puteți obține informații actualizate despre blocarea și ștergerea cookie-urilor prin intermediul acestor linkuri:

11.2 Blocarea tuturor cookie-urilor va avea un impact negativ asupra utilizabilității multor site-uri web.

11.3 Dacă blocați cookie-urile, nu veți putea utiliza toate funcțiile de pe site-ul nostru.

12. Detaliile noastre

12.1 Acest site web este deținut și operat de SimplyBook.me Ltd

12.2 Compania este înregistrată în Cipru, iar sediul nostru social este la str. Karaiskaki 21, Oasis Center, 3032 Limassol, Cipru.

12.3 Ne puteți contacta:

  • (a) prin poștă, la adresa poștală menționată mai sus;

  • (a) prin e-mail, utilizând privacy@simplybook.me  ;

  • (a) prin ajutorul nostru live disponibil pe site-ul nostru.

     

13. Responsabil cu protecția datelor

13.1 Datele de contact ale responsabilului nostru cu protecția datelor sunt: dpo@simplybook.me .